1. A Társaság Alapító részvényesei Szántó Emil és Ásványi Tibor Zoltán urak („Alapítók”).
  2. Az Alapítók vallják, hogy legnagyobb kincsünk az egészség, hisznek abban, hogy mindenkinek joga van az egészséghez és az egészséges életmódhoz. Az egészség erőforrás, a Társaság gyógyszereivel és egészségmegőrző készítményeivel hozzájárul az emberek életminőségének javításához. A Társaság készítményeinek megvásárlásával együtt nem csak egy terméket, hanem az egészségtudatos életmód kialakításához szükséges információkat és élményt is ad.
  3. Az Alapítók három évtizedes munkával építették fel a „NATURLAND” márkát. A Naturland márka az élet legfontosabb területén, az egészségben van jelen. Az öngondoskodás, öngyógyítás és a betegség megelőzés legfontosabb eleme a bizalom. A Társaság készítményeinek meg kell őriznie ezt a bizalmat a márka elismertségének megtartása érdekében.
  4. Az Alapítók által a Társaság számára meghatározott alapvető stratégiai célja az önállóság és függetlenség, amely nagyfokú, a változó piaci környezetre gyorsan reagáló alkalmazkodóképességet biztosit. Az Alapítók elkötelezettek a transzparens vállalati működés és működtetés iránt, ezáltal is biztosítva a Társaság gyógyszergyártási és gyógyszer nagykereskedelmi képességének fenntartását.
  5. Az Alapítók és a Társaság célja, hogy a készítményeikkel szemben támasztott elvárások mindenkor feleljenek meg a hazai és nemzetközi piac igényeinek. Az Alapítók hisznek abban, hogy a Társaság ereje munkatársainak tudásának és tapasztalatának összessége. A Társaság minőségpolitikájában rögzített alapelvek betartása hozzájárul ahhoz, hogy a Társaságot, mint innovatív gyógyszergyártót ismerjék meg.
  6. A Társaság és az Alapítók büszkék a magyarországi kis- és középvállalati gyógyszergyártási kultúrájukra, a tudományt a hagyományokkal ötvöző készítményeikre. Hisznek abban, hogy a népi gyógyászatból és a magyar gyógynövények használatából adódó, évszázadok alatt összegyűjtött tapasztalat olyan érték, amelyet őrizni és továbbadni kell. Ennek érdekében mindent megtesznek, hogy a magyar gyógynövénykincset - azok felhasználását az egészségtudatos életmódra való törekvésben - megőrizzék és továbbadják.
  7. A Társaság minden döntésénél ügyel a környezet, a klíma védelmére. A termékfejlesztésnél, a készítmények csomagolásainak kialakításánál és a gyártási folyamatokban a környezettudatos megoldásokat, a termékek kiszereléseinek meghatározásánál a fogyasztói igényeket veszi figyelembe, csökkentve a termékvásárlásból eredő felesleges környezeti terheléseket.

Budapest, 2022. augusztus 01.